نظام العقول في مصر الحلقة1:الفتاي.

بسم الله الرحمن الرحيم 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

من عنوان التدوينة عارف انا بتكلم عن اية وممكن هقول عن اية واكيد مش هسيب الكفتة الا لما نتكلم عليها بص انا مش هتريق حشان اتريقنا عليها كتير المهم ان الشخص المقتنع بالجهاز هزت اقتناعة بالجهاز ........................
حتى لو انت مقتنع برحتك التدوينة للفتاي يعني هتكلم مع عقل على العمل الجهاز ......
راجل زي العملة شغلتة فتاي واحد من مدونة ملتقى العرب شغلتة فتاي مع احترامي لكل مدونين ملتقى العرب واحد واحد بس خلينا نتكلم بواقعية اول منزلت بوست اني هعمل نظام العقول في مصر شوفوا اتهمني باية
هنيجي للتهمة بس مش دلوقتي .........
اول حاجه قال برفض والسطر التاني نصيحة ازاي يعني ؟
2-عرض عرض اية دي تدوينة ^_^
3-افضل ليك تهديد ولا اية ؟؟
4-اخواني تهمة من غير تأكيد 
5-مشاكل : لية مشاكل انا لسة سعتها مكنتش كتبت حاجة
شوفتوا المدون دة مع احترمي لية بس انا اقصد على التفكير ذات نفسة 
يعني خلق مشاكل ومصيبة لمجرد اني هتكلم على مصر طب هل هو فتاي ولا حاسس بلي هيحصل ولا اليبيتكلم ضد الحكومة الناس عارفه مصيرة فين واحب اقول للرئيس بطل فتي وتقول احنا دولة ديمقراطية حشان انت عارف فالبلد مفهاش غير ديمقراطية تبعك ....................
اتكلم يامؤيد واسكت يامعارض وتكون ارهابي حشان انت معارض يا رب يتغير الفكر 
..الا بصحيح كم واحد بيطلع استنتاجات وبراهين من الخيال .يعني الي بقول الاخوان ارهاب وبيقول كل الاخوان ارهاب احب اقولة انت عمرك متكلمت مع واحد منهم ...
بس اخرك تفتي ورب كريم يحاسبك على كلامك ......
فاكر اول مقولت مرسى بيصدر الغاز لغزة فاكر لمجرد الكهربه بتقطع 
طب دلوقتي نسميها تخفيف احمال .....
انا مش هطول وتدويناتي بحبش اطولها اقول لاخي احمد انا اخدتك كامثال حشان مفيش حد هيتقبل ومتزعلش اني قلت عليك فتاي لآ د الشعب أغلبيتة فتاي بس بدرجات........

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -