نظام العقول في مصر الحلقة 3 :المناظرة

بسم الله الرحمن الرحيم 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة 
اهلا بكم في تدوينة جديدة معلش غبت عليكم فترة انهارده هعمل مكس مناظرات انا عملتها 
انا:انت بتحب السيسي لية ؟
هو:انت بتحب مرسى لية (بيهرب من السؤال)
انا:انا اصلا مبحبهوش
هو:حشان بطل لحق مصر 
انا:نجاها من اية
هو:من الاخوان الاخوان كانوا شايلين سلاح من رابعه 
انا :طب بص بلعقل لو معاهم سلاح كانو سكتوا ؟؟ كانوا ضربوا
_____________________________________________
الضربات القاضية الي بدخل بها المناظرات
  1. اية رايك في مذبح رابعة
  2. اية رايك على الناس الي بيتقبض عليهم حشان اشاره رابعة 
____________________
بيترد علهم 
1-اي ثورة لازم ليها ضحايا 
2- يابني البلد مش مستحملة
_______________________________
انا برد عليهم وبقول الضحايا  الضحايا معناها اني واقف في الميدان وماتوا من عندي ونجحت ثورتي كده ممكن نقول ضحايا الثورة بس مش هنقول حشان هو محبش رئيهم فخلص عليهم ونقول ضحايا الثورة ومتقليش خلاص
اما الرد يابني البلد مش مستحمله مش هقول الا طب ايام مرسى وقارن بالعدل
_____________________
لسه في مناظرات كتير بس انا بستفتح 
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -